Scenariusze są nieodłącznym elementem naszej pracy. Przeplatamy dialogi z opisem akcji i postaci wpisując się w wizję klienta, a kiedy jest taka potrzeba wymyślamy też hasła reklamowe.
Scenariusze są nieodłącznym elementem naszej pracy. Przeplatamy dialogi z opisem akcji i postaci wpisując się w wizję klienta, a kiedy jest taka potrzeba wymyślamy też hasła reklamowe.
Animacje 2D można znaleźć wszędzie, nawet jeżeli ich nie dostrzegamy. Zaczynając od produkcji gier na smartfony/komputery poprzez telewizyjne oprawy graficzne, a kończąc na filmach.
Storyboard to historia opowiedziana za pomocą rysunku. Na tym etapie klient wybiera sceny, które mają znaleźć się w ostatecznej produkcji.
Montaż to rdzeń postprodukcji materiału. Najpierw wszystkie nagrane ujęcia są dokładnie przeglądane i dobierane pod kątem estetyki oraz funkcji merytorycznej, a następnie cięte i scalane w jedną całość.
Compositing jest to proces nakładania pojedynczych warstw takich jak modele 3d, efekty specjalne, cyfrowe elementy scenografii, aby uzyskać nowy, lepszy i ciekawszy obraz.
Cyfrowe efekty specjalne to nie tylko tworzenie fikcyjnych postaci, dymów i wybuchów, ale także matte paintingi pozwalające kompletnie zmienić nagraną scenografię.
Korekcja barwna jest jak udźwiękowienie. Buduje charakter i atmosferę, a także wzbudza w nas konkretne emocje. Potrafi sprawić, że dobre ujęcia wyglądają jeszcze lepiej.
Reżyserią filmów animowanych, reklam czy większych produkcji zajmujemy się bardzo często. Odpowiedzialność za całokształt dzieła pozwala zademonstrować niepowtarzalną indywidualność.
Te światy kreujemy we współpracy z naszymi klientami, aby angażowały, bawiły i zaskakiwały odbiorców na całym świecie. Staramy się wpasować w specyfikę wielokulturowych mediów. Nasze realizacje przygotowywaliśmy na potrzeby odbiorców z różnych zagranicznych rynków takich jak: USA, Wielka Brytania, Chiny, Japonia.
Podstawą dla wszelkich naszych działań jest dobre zrozumienie branży i rynku na jakim działają nasi klienci. Niezależnie czy jest to produkcja filmowa/telewizyjna, przemysł muzyczny, usługi bankowe, czy gry planszowe. Prowadzimy rozmowy z naszymi klientami, oraz własny research, aby wczuć się w skórę końcowego odbiorcy naszych materiałów i dostarczyć mu dokładnie tego czego potrzebuje.